همه چیز
یا نظر بدید یا عضو شید(برای عضویت به قسمت rss بیاید)

اراک:سلطان آباد

 

اردبیل:فیروز گرد-اردپیل-بادان پیروز-پیروز رام

ارومیه:ارمیه-اورمیه-رومیه-رضاییه

اصفهان:انزان-گابیان-گابیه-جی-کی-اسپاهان-سپاهان-اسپهان -صفاهان-اسفهان-اسباهان-گابا-اسپادانا-آپادان-آپادانا-رشورجی-اصبدانه

اهواز:سوزی-ناصری-هرمزاردشیر-رام شهر-اگینیس-تاریانا-اوکسین

ایلام:پشتکوه-عیلام-انزان-انشان

بابل:بارفروش



ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:14
حسین کفراشی
282a629c-d9cf-4a98-b671-e6b6e8d063e9.jpg 

 

دوام بیشتر شارژ باطری موبایل :

اگر شارژ باطری گوشی شما هم مثل مال من خیلی زود تمام می شود باید بدانید كه دلیلش این است كه لابد آن را نزدیك به بدن خودتان نگه می دارید. چرا كه بدن انسان ۳۷ درجه سانتیگراد حرارت دارد و همین دما كافی است كه باعث تخلیه سریع باطری موبایل شود. بنابراین بهتر است به جای قرار دادن گوشی در جیب، آن را درون كیف بگذارید یا از نگه دارنده های كمری استفاده كنید تا با بدن فاصله ای داشته باشد. از همین روش برای مواقع اورژانسی هم می توانید استفاده كنید. تصور كنید كه به یك شهر دیگر رفته اید اما شارژر را فراموش كرده اید تا بهمراه ببرید. برای اینكه باطری كمتری از دست بدهید شب گوشی را خاموش كنید و آن را درون یخچال قرار دهید. این كار باعث می شود تا مصرف باطری به حداقل ممكن برسد.

وقتی گوشی در آب می افتد :

این بلا ممكن است سر هر كسی بیاید. چنانچه گوشی شما در آب سقوط كرد یا اینكه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز ، در ابتدا باطری آن را خارج كنید. سپس آن را به آرامی با یك حوله خشك كنید. مرحله بعد این است كه گوشی را درون یك ظرف پر از برنج خام و خشك قرار دهید. برنج یكی از بهترین جذب كننده های رطوبت است. كافی است گوشی شما یكی دو روز درون برنج ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود. جالب است بدانید پس از اینکه گوشی شما طی زمان ذكر شده در داخل ظرف برنج استراحت كرد، پس از رطوبت زدایی كامل مثل روز اول كار می كند و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد. البته شاید این راهكار كمی عجیب بنظر برسد ولی كاملا كاربردی و قابل انجام است.

ریموت كنترل دزدگیر اتومبیل :

اگر كنترل دزدگیر ماشین دارای برد كوتاهی است یك راه حل ساده وجود دارد. قسمت فلزی كلید ماشین را به زیر چانه پچسبانید و دكمه ریموت را فشار دهید. در باز می شود! این كار باعث می شود كه سر شما به عنوان یك آنتن رادیویی عمل كرده و برد كنترل افزایش پیدا كند!



           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:13
حسین کفراشی

bmw_gina_concept_car.jpg

 

 .

شما چیزی بنام کاپوت یا صندوق عقب مشاهده نمیکیند! این خودرو دربی است به طراحی های نوین خودرو که در آن از قطعات کلاسیکی چون دربکاپوت و ... پیروی نمیشود.
راننده ی این خودرو ی رویایی تنها با فشردن یک دکمه حفره ای در جلوی ماشین ایجاد میکند که پس از مدتی موتور و متعلقات آن بطور کامل نمایان میشود!

درب های این خودرو در زمانی که باز میشوند ،همچون پوست حیوانات تغییر شکل میدهد و جمع میشود و نمونه ای از یک جانور است! پوشش این خودرو الیاژی از المینیوم است که حالت الاستیک خود را حفظ میکند و در مواقع نیاز تغییر شکل میدهد.

شکل و شمایل این خودرو ،یک اسپرت یا به نحوی سوپر اسپرت تمام عیار را نشان میدهد. این مدل کانورتیبل دارای شیشه ی دو تکه همچون رودستر های قدیم است

 

برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب بیا


 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:11
حسین کفراشی
   
 

an image

 

یک طراح خوش ذوق، این چراغ راهنمایی ال ای دی را به شکل ساعت شنی، طراحی کرده. با این چراغ راهنمایی، زمان همانند یک ساعت شنی برای راننده به نمایش در می آید...   



           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:10
حسین کفراشی

خارق‌العاده‌ترین و بزرگترین پل آبی آلمان

 

این خبر خیلی قدیمی است ولی هنوز متحیر کننده است. ساخت پل آبی آلمان، حدود 6 سال به طول انجامید که با هزینه‌ای حدود نیم میلیارد یورو ساخته شد تا بتواند بندر درون مرزی برلین را به ساحل رودخانه راین متصل کند. در این پروژه به عنوان بزرگترین پل آبی که طول آن به 1 کیلومتر و 918 سانتی‌متر می‌رسد.

 
 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:9
حسین کفراشی
- عسل طبیعی
عسل به شهد گل ها اطلاق می شود كه زنبور عسل پس از تغذیه از گیاهان مختلف، آن را ساخته باشد. به بیان دیگرعسل ماده شیرین و غلیظی است كه توسط زنبوران عسل از شهد گل ها جمع آوری شده و تغییر شكل می یابد و سپس در داخل سلول های مومی كندو ذخیره می شود.
زنبوران عسل دارای نیروی ذاتی هستند كه گل های مفید را از غیر مفید تشخیص می دهند. آنها با علاقه فراوان سراغ تمام گیاهان طبی و گل های شفابخش می روند و عصاره آنها را گرفته و به بهترین شكل در اختیار ما قرار می دهند.
این عسل كاملاً طبیعی و سرشار از مواد غذایی و حیات بخش بوده و می تواند تمام نیازهای غذایی را برطرف كند، زیرا زنبور تمام املاح و ویتامین های موجود در گل را به شكل عسل می پروراند و آن را قابل جذب در خون می سازد.
از طرفی كیفیت عسل طبیعی چندین برابر بیشتر از عسل مصنوعی است كه زنبور با آب و شكر تغذیه می شود.
2- عسل تقلبی
هر گونه تغییری در عسل مانند افزودن یك سری مواد به آن، تقلب محسوب می شود. به طور كلی عسل تقلبی به دو روش تهیه و در سطح جامعه توزیع می شود.
الف) بخشی از عسل، تقلبی است
- با كمك زنبور
- بدون كمك زنبور
ب) عسل صد در صد تقلبی است
در این روش عسل 100 درصد مصنوعی بوده و از شیره میوه هایی مانند خرما، توت و غیره یا از مواد گلوكزی (شربت قند)، مواد نشاسته ای و ... ساخته می شود كه این عسل ها به هیچ وجه عطر و طعم عسل واقعی را ندارند.
عسل های مصنوعی تهیه شده از شیره میوه ها، دارای مواد و تركیباتی مشابه عسل طبیعی هستند كه از تغلیظ آب میوه ها به طریق مصنوعی و صنعتی به دست آمده اند.
این نوع عسل، بدون دخالت زنبور، از قند، نیشكر و میوه های شیرین مانند خربزه، هندوانه، كدو تنبل و خرما تولید می شوند. این روش در ایران متداول نبوده، ولی در بعضی از كشورها مرسوم است

راه های تشخیص عسل طبیعی



استانداردهای عسل:
استانداردهای عسل از كشوری به كشور دیگر متفاوت است كه آنها را می توان در استخراج، عسل شكرك زده، عسل شان، شان با قاب كم عمق، بریده شده و یا كل شان عسل در نظر گرفت. سایر مواردی كه در تهیه و تولید

 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:7
حسین کفراشی

تشریح موش

 

  ابتدا موش را با مواد شیمیایی خاص مانند کلوروفورم بیهوش کرده ، جانور را فیکس و تشریح را از ناحیه ی شکم شروع می کنیم .
  پوست و عضله را به ترتیب جدا کرده ، قفسه ی سینه را بر می داریم و مطالعه روی اندام های داخلی

جانور را آغاز می کنیم .
  دیافراگم که یک پرده ی عضلانی است قفسه ی سینه و حفره ی شکم را از هم جدا کرده است .
  اندامهای بالای قفسه ی سینه و دیافراگم شامل : 1


 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:5
حسین کفراشی
           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:4
حسین کفراشی
بزرگترین خانواده جهان با بیش از 180 عضو در کشور چین قرار دارد. «زیونا چان» دارای 39 زن، 94 فرزند و 33 نوه است که همگی در کنار هم، در یک آپارتمان چهار طبقه با 100 اتاق در روستای Baktwang زندگی می‌کنند.

89521_648.jpg


89518_823.jpg


89519_755.jpg


آقای زیونا چان به همراه 39 همسرش

89520_849.jpg

 


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:3
حسین کفراشی






بیا ادامه مطلب


 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:1
حسین کفراشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من محمّد حسين كفراشي هستم. امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد. من در این وبلاگ موضوعات مختلفی برای شما عزیزان قرار دادم که امیدوارم مورد قبول قرار بگیره.kafrashihosein@gmail.com 09185049104
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس everythings20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 29146
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


مرجع كد آهنگ